Швайца, Д.Плюцішевич, В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Швайца Д. Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства / Д. Швайца, В. Плюцішевич // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 199–204. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55455Подано класифікацію маркетингової інформації на первинну та вторинну. Здійснено поділ клієнтів стосовно джерел маркетингової інформації. Розглянуто формування бази даних про клієнтів.The classification of the marketing information on primary and secondary is submitted. The division of the clients concerning sources of the marketing information is carried out. The formations of a database about the clients are considered.199-204ukКлієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємстваArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Швайца Д., Плюцішевич В., 20056658.8Shvaitsa D. Kliienty yak dzherelo pervynnoi marketynhovoi informatsii pidpryiemstva / D. Shvaitsa, V. Pliutsishevych // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 199–204. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).