Кузьо, Н. Є.Косар, Н. С.Акімова, Л. М.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Л. М. Акімова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 75–81. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55328Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.The features of consumer advantages in the markets of the consumer goods are determined from the point of view of the ultimate users and manufacturers. The analysis of existing models of research of behaviour of the consumers is carried out. The approaches to construction of model of forecasting of demand on the goods of the enterprises competitors are offered according to consumer advantages.75-81ukМаркетингові дослідження формування споживчих перевагArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Кузьо Н. Є., Косар Н. С., Акімова Л. М., 20067658.8Kuzo N. Ye. Marketynhovi doslidzhennia formuvannia spozhyvchykh perevah / N. Ye. Kuzo, N. S. Kosar, L. M. Akimova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 75–81. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).