Федушко, Соломія СтепанівнаЛобода, Зоряна Орестівна2016-06-222016-06-222016Федушко С. С. Популяризація послуг відділу академічної установи у соціальних медіа / С. С. Федушко, З. О. Лобода // Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні результати : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (Братислава (Словакія), 15–18 березня 2016 року). – Київ : ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2016. – Volyme 2. – С. 129–130. – Бібліографія: 5 назв.978-617-696-440-7https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33418У час стрімкого розвитку соціальних медіа, вони стали невід’ємною складовою у проектах з популяризації послуг, товарів чи установ. Залучити аудиторію, надавши їй всю необхідну інформацію – це головна мета популяризації академічної установи через соціальні медіа. Просування у соціальних мережах є розповсюдженим методом привернення уваги та зацікавлення цільової аудиторії до відділів академічних установ, з використанням створеної та поширеної достовірної актуальної та цінної інформації про установу та її функціонування. Фундаментальне значення у позиціонуванні послуг академічних установ має віртуальне представництво у соціальних мережах (наприклад, Facebook, Academia, LinkedIn, Google+ та ін.) та створення офіційних інформаційних ресурсів установи (наприклад, веб-сайт, електронна енциклопедія “Вікіпедія”). Соціальні мережі призначені для побудови, відображення і організації соціальних взаємовідносин у WWW.uaпопуляризаціясоціальні медіасоціальні мережіакадемічна установауніверситетПопуляризація послуг відділу академічної установи у соціальних медіаArticle