Семененко, Лариса ПетрівнаГлавчева, Юлія МиколаївнаГлавчев, Максим Ігорович2015-09-172015-09-172015Семененко Л. П. Формування бренду ученого / Л. П. Семененко, Ю. М. Главчева, М. І. Главчев // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2015 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; [редакційна колегія: О. В. Шишка, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 22–27. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29640Розглянуто комплекс заходів щодо представлення наукового доробку українських учених у світовому інформаційному просторі задля підтвердження їх високого професійного рівня, налагодження комунікацій українських науковців з ученими світу, підвищення індивідуальних рейтингових показників авторів, видань та установ. This article examines complex action plan regarding the representation of the scientific achievements of Ukrainian scientists in the global information space in order to confirm their high professional level, strengthen the communication with scientists from all over the world, and improve rating parameters of authors, publications and institutions.uaбренд ученогонаукові комунікаціївзаємодіяавторський профільавторський ідентифікаторсистема управління бібліографієюсервіси інтернет для науковцякуратор змістустратегія публікаційвідкритий доступ до наукової інформаціїінформаційні ресурсиbrand of scientistsscientific communicationcollaborationinteractionauthor profileauthor identificatorORCIDDOIbibliography management systemInternet for scholarcurator of contentpublication strategyopen access to scientific informationinformation resourcesФормування бренду ученогоFormation of the scientist brandArticle