Карівець, Ігор2013-06-202013-06-202013Карівець І. Роздуми про відношення «aбсолют-людина», або про осяжність і непізнаваність aбсолюту / Ігор Карівець // На шляху до синтезу філософії, науки та релігії : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції "Людина. Всесвіт. Абсолют. Класичний, некласичний, постнекласичний та езотеричний підходи", 19–20 квітня 2013 року / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра філософії, Громадське об’єднання "Сходження". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 8–12. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19890Автор стверджує, що відношення «абсолют-людина» є невизначеним та непоясненим. Тому воно потребує аналізу обидвох складових: абсолюту і людини. Автор доходить висновку, що абсолют не можна визначити позитивно, бо він є безвимірним: прихованим, непроявленим тощо, але його присутність стає очевидною на рівні синтезу протилежностей. Найкраща назва для абсолюту – це апейрон. The author stresses that the “absolutehuman being” relation remains vague and unclear. Therefore its two parts (absolute and human being) should be analyzed. The author came to conclusion that absolute can’t be define positively, because it is immeasurable, but its presence becomes evident on the level of synthesis of oppositions. The best name for absolute is apeiron.uaабсолютапейронпротилежностілюдинасинтезabsoluteapeironoppositionhuman beingsynthesisРоздуми про відношення «aбсолют-людина», або про осяжність і непізнаваність aбсолютуMeditations on the “absolute-human being” relation or on comprehension and unknowability of the absoluteArticle