Хорощак, М. А.Панченко, А. В.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Хорощак М. А. Характеристика інструментів цифрового маркетингу / М. А. Хорощак, А. В. Панченко // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 439. — (Економіка підприємства та інвестицій).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54500439ukХарактеристика інструментів цифрового маркетингуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20181Khoroshchak M. A. Kharakterystyka instrumentiv tsyfrovoho marketynhu / M. A. Khoroshchak, A. V. Panchenko // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 439. — (Ekonomika pidpryiemstva ta investytsii).