Кричковська, А.Паращин, Ж.Швед, О.Губицька, І.Болібрух, Л.Новіков, В. П.2014-01-232014-01-232013Інформаційні системи оцінки якості навчального процесу у формі комплексних контрольних робіт / Аеліта Кричковська, Жанна Паращин, Ольга Швед, Ірина Губицька, Лілія Болібрух, Володимир Новіков // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 5-ої Науково-практичної конференції, 19–21 листопада 2013 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013. – С. 73–79. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22750Проаналізовано результати проведення комплексних контрольних робіт і встановлено, що новостворені пакети укладені із врахуванням спрямованості на виявлення рівня базових (залишкових) знань та вмінь студентів, які вони використовуватимуть у своїй подальшій навчальній чи професійній діяльності. Дані пакети дозволяють застосовувати комп’ютерну техніку для виконання та перевірки студентських робіт, та є дієвим засобом діагностики знань і виявлення недоліків в методології викладання. The results of comprehensive tests and found that the newly signed packages with regard to focus on identifying the basic level (residual) knowledge and skills to students that they will use in their future academic or professional activities in the application of computers to perform and verify student work is an effective diagnostic tool of knowledge and reveals flaws in the methodology of teaching.uaінформаційні технологіїнавчальний процесякість освітиконтрольні комплексні роботиinformational technologystudying processquality of educationcontrol complex testІнформаційні системи оцінки якості навчального процесу у формі комплексних контрольних робітArticle