Височан, О. С.2015-07-072015-07-072014Височан О. С. Податкові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств туризму / О. С. Височан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 28–35. – Бібліографія: 19 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29221Наведено систему документального забезпечення рекламної кампанії, яка виконується власними силами підприємства. Визначено податкові наслідки щодо сплати туристичними підприємствами податку на прибуток при здійсненні рекламних акцій. Встановлено базу для оподаткування податком на доходи фізичних осіб при отриманні безкоштовної рекламної продукції та товарів. Описано особливості податкового обліку ПДВ при здійсненні рекламних заходів. The article presents a system of documentary maintenance of the advertising campaign, which is own by the company. Defined tax consequences of the payment of tourist enterprises profit tax when making promotions. Installed base for tax on income of physical persons in obtaining free advertising of products and goods. Implemented the peculiarities of the tax VAT in the course of advertising activities.uaподаткові наслідкирекламна акціязнижкарекламні матеріалиtax consequencespromotiondiscountpromotional materialsПодаткові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств туризмуTax consequences of advertising campaigns for tourism enterprisesArticle