Бущак, Галина2010-12-232010-12-232010Бущак Г. Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів / Г. Бущак // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 2-ої Науково-практичної конференції, 23–25 листопада 2010 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010. – С. 159–160. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6892Впровадження тесту, як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу, процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. Розробка якісного тесту це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.uaтесттестові завданняматриця тестуякість тестуtesttest itemsthe matrix testquality testТест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентівArticle