Заячковська, Г. А.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Заячковська Г. А. Принципи формування системи маркетингу міжнародних туристичних послуг / Г. А. Заячковська // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 102–104.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51628102-104ukПринципи формування системи маркетингу міжнародних туристичних послугConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Заячковська Г. А., 20183Zaiachkovska H. A. Pryntsypy formuvannia systemy marketynhu mizhnarodnykh turystychnykh posluh / H. A. Zaiachkovska // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 102–104.