Курінний, О. В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Курінний О. В. Деякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємств / О. В. Курінний // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 98–102. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55436Розглянуто комплекс сучасних проблем, що супроводжують діяльність інноваційних підприємств на ринкових засадах. Досліджено особливості реалізації маркетингового підходу в управлінні підприємствами галузевої хімічної науки.The complex of modern problems dealing with innovative enterprises on the market- based activity has been considered. The peculiarities of realization of marketing approach at management of branch chemical science enterprises have been studied.98-102ukДеякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємствArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Курінний О. В., 20055339.138061.6Kurinnyi O. V. Deiaki pytannia marketynhu v systemi menedzhmentu innovatsiinykh pidpryiemstv / O. V. Kurinnyi // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 98–102. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).