Кравченко, Олена МиколаївнаГрамм, Олена Миколаївна2013-01-222013-01-222012Кравченко О. М. Етичний аспект культури бібліотечного обслуговування / Олена Миколаївна Кравченко, Олена Миколаївна Грамм // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 25 жовтня 2012 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 513-522. - Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16559У статті йдеться про етику професійної діяльності бібліотекаря та її норми. Подано основні аспекти культури спілкування і поведінки бібліотекаря. The article “Ethical Aspect of Library Service Culture” by O. Kravtchenko and O. Gramm dwells on the librarian’s professional ethics and the norms of it. Basic aspects of the communicative and behavioral culture are discussed.uaпрофесійна етика бібліотекарякультура спілкуванняморально-етичні нормиправила етикетуthe librarian’s professional ethicscommunicative cultureethical normsrules of etiquetteЕтичний аспект культури бібліотечного обслуговуванняArticle