Стадник, ОленаБілущак, Тетяна2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Стадник О. Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах / Олена Стадник, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 174–175. — (Соціальні комунікації).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58436In the study, for effective informational and advertising support of a company in social networks, it is necessary to correctly plan tasks to achieve your goal. It has been suggested that this is best done using the “goal tree”.174-175ukсоціальні мережірекламаінформаційне забезпеченняпопуляризаціяПланування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережахConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Stadnik O. Planuvannia informatsiino-reklamnoi diialnosti stomatolohichnykh posluh u sotsialnykh merezhakh / Olena Stadnyk, Tetiana Bilushchak // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 174–175. — (Sotsialni komunikatsii).