Дольнікова, Л. В.Цубов, Л. В.2013-03-132013-03-132012Дольнікова Л. В. Організаційно-педагогічні формування системи інтегрованих знань студентів як передумови підвищення їх фахової компетенції / Л. В. Дольнікова, Л. В. Цубов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 273–278. – Бібліографія: 14 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17281Наведено результати аналізу сучасних інноваційних підходів щодо модернізації освітньої діяльності, як передумови формування фахової компетенції. Наведено результати аналізу сучасних інноваційних підходів щодо модернізації освітньої діяльності, як передумови формування фахової компетентності, намагання розкрити необхідність інтеграції змісту фундаментальних дисциплін у вищій школі, як вагомого і ефективного засобу систематизації знань. The results of the analysis of modern innovative approaches are presented. They are concerned to the updating of the educational activity as the preconditions of forming of specialty competence, attempts to reveal the necessity of the content of integration of the fundamental discipline at higher school as considerable and efficient means of knowledge systematization.uaінтеграціясистематизаціясистемаелементифундаментальна підготовкафахова компетенціяintegrationsystematizationsystemelementsfundamental preparationprofessional competenceОрганізаційно-педагогічні формування системи інтегрованих знань студентів як передумови підвищення їх фахової компетенціїOrganizational and pedagogical formation of student integrated knowledge system as preconditions of increasing of their professional competenceArticle