Ярка, УлянаЗанов’як, Марія2017-06-262017-06-262017Ярка У. Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності кондитерської компанії / Уляна Ярка, Марія Занов’як // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 85–86. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38324This article considers the promotional activities of confectionery companies using Internet. Main internet-advertisement methods that confectionery companies use are given. The main advantages of creating a website for the company is described.uaвеб-сайткондитерська компаніяІнтернет-рекламарекламна діяльністьІнформаційно-рекламне забезпечення діяльності кондитерської компаніїArticle