Яцух, НаталіяФедушко, Соломія2016-06-222016-06-222016Яцух Н. Інформаційний ресурс як невід’ємна складова успішної рекламної діяльності підприємства / Наталія Яцух, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 278–279. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33425In the article typical structure and content of information resource for industrial company as a basis for developing similar information resources is investigated.uaпідприємствоінформаційний ресурсрекламна кампаніяінформаційне забезпеченняінформаційне наповненняІнформаційний ресурс як невід’ємна складова успішної рекламної діяльності підприємстваArticle