Вовк, НаталіяНечиталюк, ВладаКльокта, Сніжана2017-06-292017-06-292017Вовк Н. Телевізійна програма як засіб моніторингу потреб абітурієнтів / Наталія Вовк, Влада Нечиталюк, Сніжана Кльокта // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 226–227. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38392This article analyzes the urgency of and prospects for the television program in today's society, opens up new possibilities of information products for monitoring problems of entrance campaign in higher education institutions.uaмоніторингтелевзійна програмаінформаційний простіропитуваннярекламаефірабітурієнтитестуванняТелевізійна програма як засіб моніторингу потреб абітурієнтівArticle