Мороз, М.2012-02-092012-02-092010Мороз М. Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми / М. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 392–398. – Бібліографія: 21 назвa.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11448Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases ofuaсайти соціальних мережінструменти просуваннярекламне звернення“Brand Entertainment”Word-of-mouth маркетингsocial networking sitestoolspromotionadvertising appeals“Brand Entertainment”Word-of-Mouth MarketingРеклама в соціальних мережах – сутність і дилемиArticle