Ноздріна, Л. В.2013-05-212013-05-212010Ноздріна Л. В. Управління інноваційними проектами запровадження дистанційного навчання у ВНЗ (досвід ЛКА) / Л. В. Ноздріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 7–9. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18755Розглянуто проблеми управління інноваційними проектами запровадження дистанційного навчання у вищій школі. Описано результати проектів та ідентифіковано ризики з використанням методу мозкового штурму та ментальних карт. Проаналізовано результати післяпроектної підтримки дистанційного навчання в умовах вищого навчального закладу на прикладі Львівської комерційної академії (ЛКА). The problems of introduction the controlled from distance studies innovative projects at higher school are examined in the article. The results of projects and identified risks are described using the mental maps method. The results of post-project support of the controlled from distance studies on the example of the Lviv academy of commerce LАC) are analysed.uaуправлінняінноваційний проектдистанційне навчанняризики проектумозковий штурмментальні картипісляпроектна підтримкаекспериментManagementinnovative projectcontrolled from distance studiesrisksbrain stormmind mappost project supportexperimentУправління інноваційними проектами запровадження дистанційного навчання у ВНЗ (досвід ЛКА)Article