Кіндрацький, Б. І.Пелещишин, О. Ю.2014-10-242014-10-242014Кіндрацький Б. І. Порівняльний аналіз будови та експлуатаційних властивостей електронно керованої муфти “Халдекс” п’ятого покоління / Б. І. Кіндрацький, О. Ю. Пелещишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2014. – № 788 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 21-27. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24645Проведено порівняльний аналіз сучасних конструкцій розподілу потужності у повнопривідних автомобілях. На прикладі порівняння електронно керованих муфт “Халдекс” п’ятого і четвертого поколінь показано, що муфта п’ятого покоління є найперспективнішою для застосування в автомобілях. Обґрунтовано потребу в створенні методу багатокритеріального синтезу такої системи з метою забезпечення оптимальних її властивостей. A comparative analysis of current structures of power distribution in all-wheel drive cars has been carried out. For example, the comparison of electronically-driven Haldex clutches of the fourth and fifth generations shows that coupling of the fifth generation is the most promising for use in automobiles. The need for a method of multi-synthesis of such a system to ensure its optimum properties has been proven.uaПорівняльний аналіз будови та експлуатаційних властивостей електронно керованої муфти “Халдекс” п’ятого поколінняArticle