Косар, Н. С.Капелусь, І. В.Брухаль, Б. С.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Косар Н. С. Маркетингові стратегії газопостачальних компаній / Н. С. Косар, І. В. Капелусь, Б. С. Брухаль // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 589–593. — (Формування та оптимізація логістичних систем).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55410Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.The competition environment of gas supplying companies and problems in their activities are analysed. The marketing strategies in perspective are ground.589-593ukМаркетингові стратегії газопостачальних компанійArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Косар Н. С., Капелусь І. В., Брухаль Б. С., 20055658.8Kosar N. S. Marketynhovi stratehii hazopostachalnykh kompanii / N. S. Kosar, I. V. Kapelus, B. S. Brukhal // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 589–593. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).