Бущак, Г. А.2011-11-282011-11-282011Бущак Г. А. Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів / Г. А. Бущак // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – № 703 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 60–64. – Бібліографія:https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10756Впровадження тесту як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу – процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. озроблення якісного тесту – це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі, при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.uaтесттестові завданняматриця тестуякість тестуtesttest itemsthe matrix testquality testТест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентівArticle