Люльчак, З. С.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Люльчак З. С. Маркетингово-логістична концепція оптимізації систем теплозабезпечення / З. С. Люльчак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 368–376. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55488Розглянуто передумови та основні принципи впровадження маркетингово-логістичної концепції для оптимізації систем теплозабезпечення.The article dwells upon the initial conditions and basic principles of application of the marketing and logistic concept intended for optimization of the heat supplying system368-376ukМаркетингово-логістична концепція оптимізації систем теплозабезпеченняArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Люльчак З. С., 20059338.24305.7Liulchak Z. S. Marketynhovo-lohistychna kontseptsiia optymizatsii system teplozabezpechennia / Z. S. Liulchak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 368–376. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).