Лаганін, В. О.Чухрай, Н. І.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Лаганін В. О. Дослідження маркетингової поведінки головних суб’єктів ринку металопластикових вікон / В. О. Лаганін, Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 247–255. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55357Подано характеристики ринку металопластикових вікон України, проаналізовано специфіку, тенденції та перспективи його розвитку. Досліджено ринок за п’ятьма силами за М. Портером. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, які використовуються головними учасниками досліджуваного ринкового сегменту. Дослідження дало можливість виявити спільні ознаки і деякі розбіжності параметрів регіональних ринкових сегментівCharacteristics of the market of plastic windows of Ukraine are submitted. Specificity, tendencies and prospects of his development are analysed. The market is investigated with Porter’s method. The state-of-the-art review of features of realisation of marketing strategy and uses of toolkit of marketing by the basic participants of an investigated market segment is carried out. It gives a possibility to understand common characteristics and differences of the region market segments.247-255ukДослідження маркетингової поведінки головних суб’єктів ринку металопластикових віконArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Лаганін В. О., Чухрай Н. І., 20069658.8338Lahanin V. O. Doslidzhennia marketynhovoi povedinky holovnykh subiektiv rynku metaloplastykovykh vikon / V. O. Lahanin, N. I. Chukhrai // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 247–255. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).