Мірошник, Р. О.2020-03-052020-03-052010-02-232010-02-23Мірошник Р. О. Відносини з партнерами як складова інтелектуального капіталу машинобудівного підприємства / Р. О. Мірошник // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 123–129.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46772Проаналізовано поняття “відносини з партнерами”. Обґрунтовано потребу формування міцних та надійних стосунків між підприємствами. Розроблено класифікацію усіх контрагентів машинобудівного підприємства. Досліджено аутсорсинг як форму спільної співпраці.A concept is analysed “intercommunications with contractors”. Grounded necessity of forming of strong and reliable relations between enterprises. Classification of all of contractors of machine-building enterprise is offered. Concentrated attention on аутсорсингу as forms of general collaboration.123-129ukінноваційний потенціалнематеріальний активвідносиниконтрагенти ринкуinnovative potentialimmaterial assetintercommunicationsmarket contractorsВідносини з партнерами як складова інтелектуального капіталу машинобудівного підприємстваArticle© Мірошник Р. О., 20107658330.341.1Miroshnyk R. O. Vidnosyny z partneramy yak skladova intelektualnoho kapitalu mashynobudivnoho pidpryiemstva / R. O. Miroshnyk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2010. — No 668 : Problemy ekonomiky ta upravlinnia. — P. 123–129.