Терованесов, М. Р.Кратт, О. А.2014-02-252014-02-252013Терованесов М. Р. Концептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освіти / М. Р. Терованесов, О. А. Кратт // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 437–444. – Бібліографія: 18 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23605Наведено аналіз ознак інерційності у матеріальних та нематеріальних системах. Досліджено форми та властивості інерції у системі вищої освіти. Відзначено підходи до вирішення питань визначення міри інерції, її впливу на розвиток вищої школи та врахування її в управлінні системою. The article is devoted to the analysis of inertance in the material and non-material systems. It considers forms and properties of inertia in the higher education’s system. It notes alternative solutions of questions for determination of the inertia’s measure, its influences on development of higher school and account in a management by the system.uaсистема вищої освітиінерційністьвластивістьформи проявуhigher education’s systeminertancepropertyforms of detectionКонцептуальні підходи до дослідження інерційності системи вищої освітиConceptual approaches to research inertia higher educationArticle