Сологуб, Б. В.Данило, Я. Я.2013-03-282013-03-282012Сологуб Б. В. Комп’ютерне моделювання підвісних канатних транспортних систем та обґрунтування їх основних параметрів / Б. В. Сологуб, Я. Я. Данило // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012. – № 746 : Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – С. 158-160. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17683Для визначення внутрішніх зусиль, що виникають в рухомому тягово-несучому канаті і елементах проміжної опори розглянуто розрахункову схему, на основі якої розроблено математичну модель у вигляді системи диференціальних рівнянь руху. Прийнято, що кривою провисання канату є ланцюгова лінія. За допомогою розрахункової схеми і системи рівнянь визначаємо зусилля в канатах. To determine the internal forces arising in a moving Pull-bearing rope and intermediate support elements considered design scheme, on which the mathematical model as a system of differential equations of motion. It is assumed that the curve is sagging rope chain line. Using a design scheme and equations define efforts ropes.uaКомп’ютерне моделювання підвісних канатних транспортних систем та обґрунтування їх основних параметрівArticle