Вовк, НаталіяГончарук, Ніна2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Вовк Н. Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі / Наталія Вовк, Ніна Гончарук // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 262–263. — (Соціальні комунікації).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58856The article is devoted to the research of advertising services and determination of components of the process of formation of advertising activity in the market of tourist services and factors of effective management of this process.262-263ukтуристичні послугирекламарекламний продуктприбутокспоживачтуризмрекламна кампаніяОсобливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузіConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Vovk N. Osoblyvist reklamy yak odniiei iz holovnykh metodiv marketynhovykh komunikatsii u turystychnii haluzi / Nataliia Vovk, Nina Honcharuk // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 262–263. — (Sotsialni komunikatsii).