Вовк, НаталіяГула, Оксана2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Вовк Н. Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО / Наталія Вовк, Оксана Гула // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 53–54. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58141The article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.53-54ukрекламастудентиосвітамаркетингзагальноуніверситетські кафедриРоль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВОConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Vovk N. Rol reklamy u formuvanni imidzhu zahalnouniversytetskykh kafedr ZVO / Nataliia Vovk, Oksana Hula // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 53–54. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).