Ройко, Ю. Я.Бура, Р. Р.Давосир, В. А.Максимюк, С. А.Royko, Yu.Bura, R.Davosyr, V.Maksymiuk, S.2020-03-052020-03-052019-02-262019-02-26Вплив зупинок міського громадського транспорту на ефективність роботи перехресть / Ю. Я. Ройко, Р. Р. Бура, В. А. Давосир, С. А. Максимюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — № 910. — С. 114–121.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46886Розглянуто вплив місця розмташування зупинок міського громадського транспорту на характер руху транспортних потоків, зокрема час проїзду ними зони нерегульованих і регульованих перехресть, середньої та максимальної довжини черги транспортних засобів на головному та другорядному напрямках нерегульованих перехресть, а також у фазах регулювання на регульованих перехрестях. Підґрунтям для дослідження ефективності роботи перехресть за вказаних умов були натурні дослідження, проведені з метою визначення основних показників учасників дорожнього руху, та імітаційне моделювання руху, здійснене у спеціалізованому програмному середовищі PTV VISSIM. Результатом роботи є визначення часових затримок транспорту залежно від зміни показників учасників дорожнього руху та місця розміщення зупинок в зоні перехресть.An impact of stopping points location of urban public transport on the character of traffic flows movement is reviewed, in particular time of passing by them a zone of uncontrolled and controlled intersections, the average and the maximum queue length of vehicles on the main and the secondary directions of uncontrolled intersections and also in control phases on controlled intersections. The basis for the investigation of the effectiveness of intersections functioning in pointed conditions was field research that were carried out with the aim to determine the main indicators of traffic users and simulation modeling that was conducted in specialized program software PTV VISSIM. The result of the work is determination of time delays of transport depending from the change of indicators of traffic users and the location of stopping points in intersection zones.114-121ukтранспортний потіксклад транспортного потокунатурні дослідженняімітаційне моделюваннясередня довжина черги транспортних засобівмаксимальна довжина черги транспортних засобівtraffic flowtraffic flow compositionfield researchsimulation modelingaverage length of vehicle queuemaximum length of vehicle queueВплив зупинок міського громадського транспорту на ефективність роботи перехрестьImpact of stopping points of urban public transport on the effectiveness of intersections functioningArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019© Ройко Ю. Я., Бура Р. Р., Давосир В. А., Максимюк С. А., 20198656.11Impact of stopping points of urban public transport on the effectiveness of intersections functioning / Yu. Royko, R. Bura, V. Davosyr, S. Maksymiuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — No 910. — P. 114–121.