Хоменко, А. І.2012-03-292012-03-292010Хоменко А. І. Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру / А. І. Хоменко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 752–756. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11942Розглянуто вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру. Запропоновано розподіл невизначеностей, які виникають в маркетинговій діяльності, на дві групи: первинні, вторинні. Значну увагу приділено вторинним невизначеностям, які виникають в маркетинговій діяльності.In the article influence of uncertainties in marketing activity of the machine-building enterprises on their organizational – industrial structure is considered. Division of uncertainties which arise in marketing activity on two groups is offered: primary, secondary. In the article the significant attention is given to secondary uncertainties which arise in marketing activity.uaмаркетингова діяльністьневизначеністьадаптаціяорганізаційно- виробнича структураорганізаційні зміниmarketing activityvaguenessadaptationorganizationally production structureorganizational changesВплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуруArticle