Мороз, А. С.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Мороз А. С. Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств / А. С. Мороз // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 139–144. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55442З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.This article devoted for realize the education task of university to prepare corporative staff, which according to corporative culture of undertaking or organization.139-144ukМаркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємствArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Мороз А. С., 20056338658Moroz A. S. Marketynhovi pidkhody do formuvannia korporatyvnoi kultury pidpryiemstv / A. S. Moroz // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 139–144. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).