Голець, М.2011-01-112011-01-112010Голець М. Українська термінологія моніторингу в галузі освіти / М. Голець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 675 : Проблеми української термінології. – С. 79–82. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6981Сучасна термінолексика моніторингових досліджень є складною, динамічною, ієрархічно організованою системою термінологічних одиниць, внутрішня структура якої містить логічні зв’язки між педагогічними, психологічними явищами й поняттями. Термінотворення у сфері моніторингу освіти проводиться за допомогою семантичного та синтаксичного способу утворення термінів. На підставі досліджень лексики моніторингових досліджень в галузі освіти визначено структурно-семантичні особливості термінології на сучасному етапі розвитку. Contemporary terminology dictionary of monitoring studies is a complicated, dynamic, hierarchically organized system of terminology units, and whose internal structure contains logical connections between pedagogical, psychological phenomena and concepts. The term formation in the area of education monitoring is performed using semantic and syntactic methods of the terms forming. On the base of analysis of the dictionary of monitoring studies in the field of education are defined structural and semantic particular features of terminology in the contemporary development stage.uaукраїнська моватермінологізаціяретермінологізаціямоніторингові дослідженняпедагогічний моніторингпсихологічний моніторингіндикатормоніторинг якості освітиUkrainian languageterminologizationreterminologizationmonitoring investigationpedagogical monitoringpsychological monitoringindicatormonitoring of educational qualityУкраїнська термінологія моніторингу в галузі освітиArticle