Приходькіна, Наталія Олексіївна2015-06-032015-06-032015Приходькіна Н. О. Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження / Наталія Олексіївна Приходькіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 109–110. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27665Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти зможуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності.uaВпровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідженняArticle