Букатевич, К. А.Палюх, С. Д.Тарасов, Д. О.2013-10-142013-10-142013Букатевич К. А. Використання Help Desk систем у роботі бібліотек / К. А. Букатевич, С. Д. Палюх, Д. О. Тарасов // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 191-203. - Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21327Проведено аналіз процесів впровадження і використання Help Desk систем у роботі бібліотек. The analysis of Help Desk system introduction and usage in library work was conducted.uaHelp DeskІТ сервіс менеджментGLPIбібліотекаІТ service managementlibraryВикористання Help Desk систем у роботі бібліотекArticle