Щур, І. З.Білецький, Ю. О.2019-02-062019-02-062018-02-262018-02-26Щур І. З. Енергоефективне пряме керування моментом у двозонному електроприводі електромобіля на базі синхронної машини з постійними магнітами / І. З. Щур, Ю. О. Білецький // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Електроенергетичні та електромеханічні системи. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 900. — С. 57–66.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44072Розроблено систему керування електроприводом електромобіля за стратегією прямого керування моментом синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ). З метою забезпечення енергетичної ефективності у першій зоні регулювання кутової швидкості завдання на потокозчеплення якоря формується залежно від поточного значення електромагнітного моменту машини. Для регулювання швидкості у другій зоні запропоновано просту методику визначення кутової швидкості переходу в цю зону залежно від поточного значення моменту та величини бортової напруги електромобіля. Проведене комп’ютерне симулювання показало ефективність запропонованого рішення та високу динаміку розробленої системи керування електроприводом електромобіля.This work presents the electric control system for electric vehicle drive based on the strategy of direct torque control of a synchronous machine with permanent magnets. In order to provide energy efficiency in the first zone of angular speed regulation, the reference of the armature flux is formed depending on the current value of the electromagnetic torque of the machine. To control the angular speed in the second zone, a simple method for determining the angular speed of the transition to this zone is proposed, depending on the current value of the torque and the value of the on-board voltage of electric vehicle. The conducted computer simulation showed the effectiveness of the proposed solution and the high dynamics of the developed control system of electric drive for electric vehicle.57-66ukсинхронна машина з постійними магнітамипряме керування моментомдвозонне керування швидкістюенергетична ефективністьsynchronous motor with permanent magnetsdirect torque controltwo zones of angular speed controlenergy efficiencyЕнергоефективне пряме керування моментом у двозонному електроприводі електромобіля на базі синхронної машини з постійними магнітамиPower-efficient direct torque control in a two-zone PMSM drive for electric vehicleArticle© Національний університет „Львівська політехніка“, 2018© Щур І. З., Білецький Ю. О., 20181062-83-52621.313.3Shchur I. Z. Power-efficient direct torque control in a two-zone PMSM drive for electric vehicle / I. Z. Shchur, Yu. O. Biletskyi // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Elektroenerhetychni ta elektromekhanichni systemy. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 900. — P. 57–66.