Сухорська, У. Р.2018-08-062018-08-062003Сухорська У. Р. Формування маркетингових стратегій підприємства / У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 81–91. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42416Проаналізовано сутність та значення, особливості стратегічного маркетингового планування на сучасному етапі у світі та в Україні, виділено основні чинники впливу та ефекти стратегічного маркетингового планування; розроблено методику формування маркетингових стратегій. The definition, role and specific of strategic marketing planning in Ukraine and other countries are analyzed. Main factors of influence and effects of strategic marketing planning are described. The method for marketing strategies formation is worked out.ukФормування маркетингових стратегій підприємстваArticleСухорська У.P., 200381-91338.244