Уляна, ЯркаТетяна, Блага2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Уляна Я. Реклама як дієвий спосіб ефективної діяльності реабілітаційних центрів / Ярка Уляна, Блага Тетяна // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 256–257. — (Соціальні комунікації).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58853The article describes advertising as an effective means of mass communication. Described the promotional activity of rehabilitation centers and identify ways of awareness of disabled people about these centers.256-257ukрекламацентри реабілітаціїрухова активністьзв’язки з громадскістюшляхи поінформованостіРеклама як дієвий спосіб ефективної діяльності реабілітаційних центрівConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Uliana Ia. Reklama yak diievyi sposib efektyvnoi diialnosti reabilitatsiinykh tsentriv / Iarka Uliana, Blaha Tetiana // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 256–257. — (Sotsialni komunikatsii).