Васильців, Н. М.Фаєк, Н. В.2012-09-292012-09-292011Васильців Н. М. Формування системи маркетингових досліджень на ринку мінеральних вод / Н. М. Васильців, Н. В. Фаєк // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 р., присвяченої 45-річчю Інститутуту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 26. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14736uaФормування системи маркетингових досліджень на ринку мінеральних водArticle