Legeza, Dar’ya2015-04-222015-04-222013Legeza D. Aspests of price formation in agricultural marketing / Legeza Dar’ya // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 176–177. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 6 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27077Price of agricultural products on global market are compared. Factors, wich influences on global price, are setting. Phasis of price trends are identified . It is ground that level of influence production costs on price is 65-75% in cropp production and 80% in livestock. Directions on price formation in agriculture are identified.enagricultural marketingpricecosts of productionglobal marketagricultural marketAspests of price formation in agricultural marketingArticle