Морохова, В. О.Шумська, В. Б.2012-02-092012-02-092010Морохова В. О. Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах / В. О. Морохова, В. Б. Шумська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 399–403. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11449Досліджено стан розвитку маркетингу на сільськогосподарських підприємствах та сформульовано закономірності поширення концепції маркетингу відносин у агробізнесі. Визначено характерні особливості планування у традиційному маркетингу та на основі маркетингу відносин. Наведено послідовність етапів з планування та реалізації маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах та визначено його специфіку у цій галузі. The state of the relationships marketing development in the agricultural firms is explored and the rules of the relationships marketing conception’s spreading in agrobusiness are formulated. The particular features of the planning in traditional marketing and in relationship marketing are determined. The process of relationships marketing planning and realization in the agricultural firms is resulted and it’s specificity in this branch is defined.uaмаркетинг відносинбізнес-партнеримаркетингове плануванняпроцес планування маркетингу відносинцінність відносинагропромисловий комплексПланування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствахArticle