Kwiatkowski, Cezary2020-02-272020-02-272018-04-242018-04-24Kwiatkowski C. Creating customer-based brand equity by enhancing positive service encounters / Cezary Kwiatkowski // Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, 24–25 квітня 2018 р., Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 135–136. — (Формування та адаптація інструментарію управління економічними процесами в ХХІ столітті).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46250135-136enCreating customer-based brand equity by enhancing positive service encountersConference Abstract© Національний університет „Львівська політехніка“, 20182Kwiatkowski C. Creating customer-based brand equity by enhancing positive service encounters / Cezary Kwiatkowski // Upravlinnia ekonomichnymy protsesamy na makro- i mikrorivni: problemy ta perspektyvy vyrishennia : materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh uchenykh, 24–25 kvitnia 2018 y., Lviv. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 135–136. — (Formuvannia ta adaptatsiia instrumentariiu upravlinnia ekonomichnymy protsesamy v KhKhI stolitti).