Крикавський, Є. В.Косар, Н. С.2014-02-102014-02-102012Крикавський Є. В. Формування збутової стратегії промислового підприємства / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 357–361. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23295Досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників, методи їх мотивації та показники оцінки діяльності. Висвітлені підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку. Process of sale strategy forming of industrial enterprise was researched. The features of choice of direct or mediated sale channel, concrete mediators, methods of their motivation and indexes of activity estimation, are certain. Approaches to forming of distribution channel width of enterprise from the aims its activity at the market were considered.uaзбутзбутова стратегіяканал збутумаркетингові системистратегія охоплення ринкууправління каналами збутуsalesale strategychannel of salemarketing’s systemsstrategy of scope of marketmanagement of sale ductingФормування збутової стратегії промислового підприємстваForming of sale strategy of industrial enterpriseArticle