Гром’як, Ольга2014-03-172014-03-172011Гром’як О. Корпоративна культура українських підприємства як альтернативний варіант зростання їх конкурентоспроможності / Ольга Гром’як // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 94–95. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23932Розглянуто історію виникнення та трактування поняття «корпоративна культура» (КК). Висвітлено суперечності у розуміння цього терміну менеджерами іноземних та вітчизняних підприємств та виокремлено основні складові КК. Наведено базові етапи та механізм формування КК за допомогою концепції чотирьох середовищ. Виявлено можливість зростання конкурентоспроможності вітчизняних підприємств завдяки вмілому використанні КК.uaкорпоративна культураконкурентоспроможністьколективпрацівникнорма поведінкиКорпоративна культура українських підприємства як альтернативний варіант зростання їх конкурентоспроможностіArticle