Карапата, МартаВолощак, РоксоланаМина, Жанна2017-06-262017-06-262017Карапата М. Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств / Марта Карапата, Роксолана Волощак, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 89–90. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38326In theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.uaрекламарекламна діяльністьрекламні послугирекламний продуктрекламна пропозиціярекламна кампаніяРеклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємствArticle