Міненко, КатеринаХимиця, Наталя2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Міненко К. Актуальні тенденції використання графічного контенту для брендингу в мережі Інтернет / Катерина Міненко, Наталя Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 65–66. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58147The theses deals with the pictures with text in the social media marketing. Special attention is given to the qualitative characteristics these pictures. The text gives a valuable information on a brand, a graphic content and a social media marketing.65-66ukграфічний контентSMMбрендинг в Інтернетісоціальні мережіАктуальні тенденції використання графічного контенту для брендингу в мережі ІнтернетConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Minenko K. Aktualni tendentsii vykorystannia hrafichnoho kontentu dlia brendynhu v merezhi Internet / Kateryna Minenko, Natalia Khymytsia // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 65–66. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).