Дейнека, О. Є.2013-07-102013-07-102010Дейнека О. Є. Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 232–237. – Бібліографія: 22 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20296Наведено аргументи, що засвідчують слабкість традиційної концепції маркетингу. Висвітлено зміщення акцентів у цінностях споживачів, що зумовлено науково-технологічним прогресом та інформатизацією суспільства. Наголошено на необхідності побудови комунікацій з цільовими аудиторіями на основі слухання споживачів у соціальних медіа. Визначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Виявлено найзначиміші тенденції, що формуватимуть теорію та практику маркетингу. Arguments which certify the weakness of traditional conception of marketing are resulted. Shift of accents in the values of customers caused by scientifical, technological progress and informatization of society is reflected. The necessity of setting of communications with target audience on the basis of listening of user in social media is emphasized. Basic signs of new paradigm of marketing are identified. Most meaningful tendencies which will form the theory and practice of marketing are found out.uaмаркетингова парадигмаознаки маркетингової парадигмиконцепція маркетингузміни у маркетингуспоживча цінністьмаркетингові тенденціїmarketing paradigmfeatures of marketing paradigmmarketing conceptchanges in marketingcustomer valuemarketings tendenciesОзнаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінностіArticle