Стернюк, О. Б.2019-05-272019-05-272002Стернюк О. Б. Використання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємства . / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 270–274. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45085Досліджено методи аналізу, що використовуються у маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто широкий спектр методів аналізу маркетингової інформації, класифікованих за часовою ознакою та відповідно до послідовності маркетингової діяльності підприємства. The paper is devoted to research of the analysis methods, which is used in marketing activity of firm. The wide spectrum of the analysis methods of the marketing information, is classified according to the temporary tag and according to a sequence of marketing activity of firm.ukВикористання методів маркетингового аналізу в діяльності підприємстваArticle© Стернюк О. Б., 2002270-274658.8