Вовк, НаталіяРоманів, Ірина2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Вовк Н. Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу / Наталія Вовк, Ірина Романів // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 232–233. — (Соціальні комунікації).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58113The article analyzes Internet advertising as a means of popularizing the company through the use of e-business. It is proved that the best way to promote e-business is to have an internet site. The classification of the advertising space and the characteristics of the advantages of Internet advertising are given.232-233ukінтернет-рекламавеб-сайтмаркетингглобальна мережарекламаІнтернет-реклама як складова електронного бізнесуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Vovk N. Internet-reklama yak skladova elektronnoho biznesu / Nataliia Vovk, Iryna Romaniv // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 232–233. — (Sotsialni komunikatsii).