Мних, О. Б.2018-11-152018-11-152002Мних О. Б. Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 66–71. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43062Розглянуто проблеми виходу українських підприємств на закордонні ринки. Визначені основні задачі євромаркетингу і підходи до їх вирішення. The actual problems of entering foreign markets of Ukrainian enterprises are shown in the article. The basis problems of the development of euromarketing and its solving are determined.ukАктивізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингуArticle© Мних О. Б., 200266–71658.8